[Орчуулга] Secret fancafe-даа үлдээсэн зурвасууд

Хёсон-Бидний коллежд орох шалгалтаа өгөхгээд ядарч буй SECRETTIME нар♡!

Энд хамаг байдаг ухаанаа шавхаарай

Бас коллежд орох шалгалтаа даван гараарай, би та нарын төлөө залбирах болно

Эцэс хүртлээ эрүүл байгаарай амжилт

Жи Ин-Коллежд орох шалгалтууд SECRETTIME нараа

Та нар их хичээллэсэн үү?

Би та нарыг шалгалтаа сайн өгнө гэж мэдэж байна

Та нарын их хичээл зүтгэлийн хариуд сайн дүн гарна гэж би найдаж байна

Шалгалт болох хүртэл эрүүл энх байж өглөөнийхөө цай бүрийг угаасай гэж хүсч байна, амжилт

Хана-Би та нарын дүнгийн төлөө залбирах болно

Бага зэргийн сандралтай, өөрийгөө барих чадвартайгаар

Та нар сайн дүнтэй уулзах болно

11 7

Сонва-Найзуудаа

Коллежд орох шалгалтандаа бэлдсэн шигээ битгий их сандраарай

Бас шалгалтаа сайн өгөөрэй би та нарын төлөө залбирах болноо.

тэгэж байгаад B.A.P-гын бичсэн зурвасуудыг орчуулнаа 🙂

One comment on “[Орчуулга] Secret fancafe-даа үлдээсэн зурвасууд

Leave a comment