Bang, намайг аваад яваач хэсэглэл 9

b_a_p_bang_yong_guk_wallpaper_1_by_nicojinngye-d4qwm9c

Дуугаа сонсоод уншаарай

Би: “энэ хүн чинь тэр байна үнэхээр үнэхээр би балай болоогүй бас зүүдлээ үгүй юм байна, түүнийг хараад зүгээр л нулимс минь бөмбөрч байлаа”

Yongguk: битгий уйл даа одоо би хүрээд ирлээ намайг уучлаарай чамайг тэгж явуулах хэрэггүй байж

Би: би л …хү.с.с.э.н юм чинь

Ээж: таньдаг хүн чинь юм уу? за хэн ч бай гэсэн явцгаая

Би: яв.ахад о…доо 1 цаг д.утуу байна, али.в явж…. ярильця”ингэж хэлээд түүнийг хөтлөн хүнгүй ойр хавьд байх нэгэн сандал дээр тухалж яваад түүн рүү хаанаас эхлэх вэ?? бас юу гэж хэлэх вэ асуух вэ гэсэн янз янзын бодолууд эрээчлэнэ, тэр миний нүдээ том болгосон гайхсан царайг хараад ойлгосон бололтйо ам нээж эхлэв”

Yongguk: чи энд ирсэн чинь чамайг яаж хүлээж авч байна бас чи тоглоод байгаа юм уу яагаад ингэж гацаад байгаа юм

Би: “би энд угаасаа л гацдаг ш дээ” у.гаа.саа л ийм… харин хүлээж авахын хувьд…. намайг.а.луурчин гэж бод.ож байсан бүгдээрээ

Yongguk: “аргагүй л үнэн байжээ алуурчин болох ёстой байх гээдбайсан” тэгээд одоо чи хаачих гэж байгаа юм

Би: гадаад руу … Үнэнийг хэлэхэд би гадна орчинд… гацаа. бас ..онц сурдаг охин харин дотор гэртээ бол ….хүн болгон намайг …хүнд.элдэг, бас миний ингэж гацаад байдаг…. нэг .ша.лтгаантай

Өнгөрсөн Рүү

Би: “яагаад хүн болгон намайг ингэж их хүндэлдэг юм надаас хэд дахин эгч ах хүмүүс та та л гээд байх юм би ингэж баймааргүй байна надад ердөө хөлөө жийхэд хүрдэг хүүхдийн гэмээр жижигхэн ор бас зүгээр л авсаархан өрөө хэрэгтэй байна. Нэг цэцэрлэгийн анги бахдахаар том өрөө гэр бүлээрээ унтаж болох зэлүүд тал шиг ор би энэ бүхнийг хүсэхгүй байна зул сарын баяр болгонд би ганцаараа үнэтэй үнэтэй цаасан гадаргуутай аймшигтай том бэлэгнүүд.Надад зүгээр л ээж ааваас минь ямар ч хамаагүй нэг барби л байхад болно тийм л юм байх юм бол энэ гэр бүлээ хайрлах болно  “

Туслах: Жоохон охин минь ээж нь ирлээ “энэ л хүн миний ганцаардлыг аварна шүү намайг энэ гэрт бараг гүнж гэж залах нь холгүй байдаг хүмүүсээс шаал өөр энэ хүн бараг минйи аав шүү”

Би: ээжэээ ямар гоё вэ?? өнөөдөр гэртээ ирэх гэж

Ээж: ээж нь төрсөн өдөрийн бэлэг болгож чамаас юу авахыг чинь асуух гэж ирлээ

Би:”өө нээрээ тийштээ өнөөдөр чинь миний төрсөн өдөр ” би дүүтэй болмоор байна бас би энэ том байшингаас нүүр байна бас би та хоёртой хамт баймаар байна

ээж: ямар олон юм хүсвээ

Би: олон гэнээ үнэхээр тийм олон байна уу??? би бүхэл бүтэн 8 жилийн турш та нараас юу ч гуйгаагүй тийм биз дээ одоо боль би жоохон охин биш хэн ийм болголоо та нар л ийм болгосон миний энэ аймшигтай хэрүүлч хэрцгий та нараас дутахааргүй санаа суусан нь та нараас л болсон багаас минь хамт байж хажууд минь ядаж та нар нэг удаа зул сарын баяр тэмдэглэж бйасан удаа байгаа билүү

Ээж: охин минь битгий уйл л даа

Би: намайг аргадах хэрэггүй би одоо тэр аймшигтай том хаалгыг татан аймшигтай том өрөөнд ганцаараа өөрийгөө алчиж болохоор байдалд ороод юу хийхээ мэдэхгүй сууна

Одоо

Би: ийм л… юм болсон юмдаа

Yongguk: тэгээд чи өрөөндөө 7 хоног хэнтэй юу ч яриагүй юм уу??? тэгээд ярих гэсэн чинь ийм болчихсон гэж үү?

Би: тиймээ… гэхд..ээ аав ээж минь… мини.й хүслийг.. биелүүлсэн бүгдийг нь… гэхдээ одоо ахиад тэр.. байд.алдаа орж байна

Yongguk: танай гэр чинь тэхээр сурвалжит айл байжээ, одоо тэхээр бүх юм хэвийн чиний хүссэнээр байдаг юм уу?

Би: үгүй ээ..  б.и гацаж байгаа биз дээ

Yongguk: гэхдээ л хүссэнээр чинь шийдсэн байна бурхан төгс юм гэж заяадаггүй юм

Би: тийм л байх.. л даа, 

Yongguk:асуухад хэцүү байгаа ч бас хариулахад хэцүү ч ийм байалд орохд ямар байсан юм

Би: яриах..ад урт түүх л дээ

Yongguk: бодлоороо над руу дамжуулж болно наашаа хар даа

Би: “тэр ингэж хэлэнгүйтээ над руу харан гараа миний толгойны судсан дээр тавин над руу харцаараа бод гэж байлаа би яаж тэр хуучнаара ярих юм бэ?? одоо миний бодож байгаа юм зөвхөн энэ яг яагаад байнаа л гэж бодогдож байв”

Yongguk: өр зүйл бодолгүй зүгээр л тэр явдлынхаа талаар бод “энэ үед тэр ухаан орсон бололтой над руу хараад эгч шийдэмгийгээр тэр талаараа нүдээ анин бодож байж харагдана гэнэт бодлууд нь надад зурвас зурвас харагдана”

МИНИЙ БОДОЛ:

“Яагаад би гацаж яриад байгаа юм бол би өмнө нь гацдаг хүмүүсийг дооглож байл уу?? бас яагаад ийм өөрөөсөө гарамгүй ихээр ямар нэгэн юмыг бодоод байгаа юм бол би дөнгөж 8хан настай тэгсэн хирнээ ийм насанд баймааргүй ихийг боддог болчихсон юм байх. Бас би иймхэн насан дээр зөвхөн тоглоом л бодох хэрэгтэй магадгүй энэ эцэг эхээс үүсэлтэй юу? мэдээж тийм бл байх эцэг нь эх нь хүүхдээсээ хол байавл хүүхдийн бие нь ч муу сэтгэл санаа нь ч авах юмгүй байдаг гэсэн тийм ээ би үнэхээр айхтар ихээр бодож байна.Хэдэн жилийн дарраа сургуульд энгийн сургуульд явлаа бүгд л намайг мэдрэл муутай гэнэ хэрвээ би ээждээ хэлэн гэрээр багш авья гэвэл хуучин шигээ ганцаардана би ийм байхыг хүсэхгүй байна хэзээ ч дахин тийм байдалд орохгүй, ийм байхдаа л тэсэх хэрэгтэй хэдэн жилийн дараа гэхэд би энэ байдалдаа дасав “

Yongguk: ийм юм болжээ, би одоо мэдлээ цаашдаа чамаас ямар нэгэн юм асууж шалахгүй чамайг залхаахгүй гэж амлая

Би: нээх ч… залхаад байсан юм алга л даа нээрээ энэ хэрги.йг яаж ший..дэх гэж байгаа юм

Yongguk:”одоо юу хийвэл болох вэ” чи юу ч гэсэн тэр явах гээд байгаа улс руугаа явж болохгүй явлаа ч өнөөдөр лав биш. Өнөөдөр надтай хамт яв

Би: хаашаа … нөгөө дээшэ юу

Yongguk: тийшээ явбал учир нь мэдэгдэх байх  үгүй ээ би яваад ирсэн нь дээр юм байна, чи өнөөдөртөө яадаг ч байсан хаашаа ч явахгүй гэртээ байж байна шүү

ээж: саяны хүн хэн юм?

Би: өмгөө…лөгч “ямар эрлэгийн элч гэлтэй нь биш ” удахгүй энэ хэргийг …… шийднэ гэсэн на…майг эн…дээ байж бай гэсэн

ээж: миний охин бас хэзээдээ өмгөөлөгчтөй болчихдог байнаа аа за яахав тэгвэл явж гэртээ чимээгүй бугахгүй бол сэтгүүлчид биднийг хуучны дүр төрхийг мэдчихвэл сэтгүүлчдээс авхуулаад муу охиныг минь элдвээр хэлнэ

Yongguk: ямар нэгэн арга үнэхээр байхгүй юм гэж үү? түүнийг аврах юу ч байхгүй юм уу

Дарга: харин л дээ , хэдий тэр сайн хүн бас чиний төлөө сайныг хийсэн мөн онцгой хүн хэдий ч энэ бол дүрэм шүү дээ тимй бүр хууль ч байгаа зүй тогтол цаг хугацааг ухраах ямар ч боломж байхгүй

Yongguk: яагаад байхгүй гэж байх ёстой энэ чинь бүхэл бүтэн хоёр ертөнцийг холбож өгдөг газар тийм байхад ухрааж болохгүй юм гэж үү?

Дарга: гажна шүү дээ чи үнэхээр түүнийг ингэж аврах гээд гүйгээд байгаа чинь нээх их таалагдахгүй л байна шүү, бас чи хуучны тэр хайртай эмэгтэйгээ яах гээд бйагаа юм тэр чинйи төлөө хүн алсан алсан ч гэж зүгээр л явуулчихсан алсанаас ялгаагүй

Yongguk: ……………….. ч бас хүн алсан

Дарга: тэхээр чи сонголт хйих хэрэгтэй юм байна л даа алийг нь сонгож байгаа юм

Yongguk: хараад ойлгохгүй байна гэж үү мэдээж………….. -ийг

Дарга: ийм хурдан сонголт хийж байна гэж үү?? тэр хуучны багш эмэгтэй чиний төлөө ч бас үхсэн

Yongguk:ийм хурдан сонголт бишээ энэ бол 109 хоногт багтах миний гаргасан шийдвэр

Дарга: чи яагаад ингэж үхэн хатан тэмцээд байгаа юм бэ?? тэр чинйи хувьд хэн болчихоод байгаа юм…. арай

Yongguk: тийм ээ тэр арай чинь би түүнд хайртай

ХХХХ: “Өө бүр хайртай гэлээ гэнээ чи муу тэр эмэгтэй чинь яг л би гэсэн үг гэтэгл хэдэн зуун жил хайрлачихаад намайг хаячиж байна гэж үү?? хэзээ  ч өршөөхгүй энэ явдлыг чинь “

7 comments on “Bang, намайг аваад яваач хэсэглэл 9

Leave a comment