Тэр бол… 7р хэсэг

Маргааш сургууль дээр

Сохюн-за шийдвэрээ гаргасан уу?

Би-амралтын уу?

Сохюн-аанхаа

Би-явхаар болсон

Жихюн-цаад чин зөвшөөрсөн юмуу?

Би-тийм ээ

Жи Ин-за ашгүй ашгүй тэгвэл би Ёнгукд хэлье та нар өөрсдөө бусдын зохицуулаарай

Жихюн-мэдээж

Би-өнөөдөр юмаа ярина биздээ?

Сохюн-аан тийшд мэдээж чи л дахиад завгүй гэхгүй бол

Би-хэхэ өнөөдөр завтай

Сохюн-заза

*******************************************************

Химчан-явах юмуу үгүй юмуу?

Дэхён-явмаар л байна даанч Хёсон явахгүй гэх байх

Химчан-одоо хүртэл чамтай ярихгүй байгаа юмуу?

Дэхён-тхх

Химчан-би ярилцаад өгье

Дэхён-хэрэггүй ээ

Химчан-зүгээр ээ

Дэхён-түүнд хэцүү шд

Химчан-одоо гайгүй байлгүй дээ

Дэхён-хмм

Химчан-дургүй байвал өөрөө яв лдаа

Дэхён-айгаад байна

Химчан-ёооооё би чамтай явах юмуу?

Дэхён-болох л юм

Химчан-заза тэгвэл явцгаая

Тэр хоёр Хёсонгийн ангид орж ирэв

Хана-Хёсонаа тийшээ хардаа

Хёсон-яах гэж ирсэн юм бол?

Хана-магадгүй Дэхён чамаас уучлалт гуйх гэж байгаа байх

Хёсон-уучилцан юмсан

Хана-чи харьцахгүй байхлээр тэгэж бодох уу?

Хёсон-заза

Дэхён хүрч ирсэнээ-сс сса нөгөө юу

Хёсон-сайн

Дэхён-би нөгөө чамаас

Хёсон-уучилцан

Дэхён-өөр юм тэгвэл асуу….

Хёсон-асууж болно

Дэхён-бид нартай хамт зугаалгаар явахуу?

Хёсон-хэн хэн явах юм?

Дэхён-Химчан Ежин тэгээд найзууд нь найз залуучуудтайгаа тэгээд намайг явах уу гэхлээр нь би чамтай хамт явмаар санагдаад

Хёсон-за

Дэхён-зөвшөөрсөн юмуу?

Хёсон-тэгээд үгүй юмуу? Бодол өөрчлөгдхөөс өмнө гар

Дэхён-хэхэ за гээд ангиас гарлаа

Химчан-за?

Дэхён-болсон

Химчан-за ашгүй дээ

Дэхён-та хоёр биеэ зөв авч яваарай

Химчан-хаха за ойлголоодоо бид хоёр угаасаа тийм нялуун биш

Дэхён-ээ мэдэхгүй

Химчан-заза ангируугаа орцгооё

Дэхён-чи хичээлдээ суух гэж байгаа юмуу?

Химчан-хайрдаа амлачихсан

Дэхён-өө зааз

Химчан-за орцгооё

Ангид

Би-хоо чи ирчлээ шд

Химчан-чамд амласан шд

Би-хэхэ ашгүйдээ тэгвэл энд суучих

Химчан-энд чин хүн суудаг биздээ??

Би-тэгвэл ард сууя

Химчан-зүгээр ээ урд сайхан хичээлээ хийцгээе

Би-за

*************************************************************

Хичээл ч тарлаа харин бид дөрөв өнөөдөр Жихюнийхрүү явхаар болов тэд яагаад Хёсон Хана эд нартай нийлхээ больсон талаар ярина гэсэн надаа тийм ч сүртэй асуудлаас болсон юм шиг санагдахгүй л байгаалдаа хэхэ угаасаа найзууд дунд тиймэрхүү юм байх шд 🙂

Жихюний гэрт

Жи Ин-за гэртэй байгаа юм шиг байгаарай

Жихюн-хаха энэ манай гэр юмуу танайх юмуу?

Жи Ин-за бараг л манайхдаа

Сохюн-тийм шүү

Би-байнга ирдэг байх тэ?

Сохюн-аанхаа одооноос бүгдээрээ ч гэсэн хамт байнга ирж болно

Би-хэхэ тэгнээ

Жихюн-за сууж бай би ундаа хийгээд ирье

Бид гурав-за

Эхлээд бид гурав өдрийн цайгаа уучихаад жоохон амраад байж байгаад нөгөө яриагаа эхлүүлэв

Жихюн-нээх сүртэй юмнаас болоогүй болхоор жоохон инээдтэй санагдаж магадгүй шүү хэхэ

Би-зүгээр дээ яавал гэждээ

Сохюн эхлээд ярьж эхлэв

Хана,Жи Ин,Хёсон,Жихюн бас би үнэхээр сайн найзууд байсан бас манайх чин айгүү лаг царайлаг залуучуудтай Дэхён Химчан Ёнжэ Жонап гээд бид бүгд л сайн найзууд байсан ҮҮРД ингэж хамт байх юм шиг л байсан нэгдүгээр ангиасаа хойш үргэлж бүгдийг хамт хийдэг байлаа! Анх охидууд нь хөвгүүдээ байнга дээрлэхдэг байлаа шд хаха тэгээл манай Жонап Ёнжэ хоёр айгүү уйламхай байсан юм тэгээл Дэхён хамгийн шартайгаараа бид нарлуу ганц орилдог нь Химчан ч яахавдээ тийм дуугүй байсан болхоор юуч хэлж чадахгүй тэгээл том ангируу орох тусам манай дөрвөн залуу аймар атмаан болоол хаха бид нарыг хэн нэгэн гомдоох юм бол очоол зодоод хаядаг байлаашд. 

Би-хөөрхөн юмаа

Жи Ин-гоё байждээ

Би-дахиад нийлж болно шдээ

Жихюн-тийм ээ найдаж л байгаа

Сохюн-энэ зугаалгаар бүгд явах уу?

Жихюн-тэгнээ

Жи Ин-чи яриач

Жихюн-өө тийшд гээд үргэлжлүүлэн ярилаа

Төгсөлтийн баяраар манай хэд нэг муудалцсан юм тэрнээс хойш л найзлахаа больсон тэгэхдээ ихэнх нь нэг сургуульд орсон манай Жонап Ёнжэ хоёр байхгүй лдээ тэгэхдээ Дэхён Химчан хоёртой холбоотой байдаг юм билээ. Манай Жи Ин чин Дэхёнтой үерхдэг байсан байхгүй юу хаха тэгээд яахавдээ тэрнээс болоод жоохон сонин юм болчихсон юм гэх үед Жи Ин аймар улайгаад явчихав

Дэхён багын их хөдөлгөөнтэй хүүхэд л дээ тэгээд айгүү томоогүй ер нь жоохон хүүхэмсэг гар лдаа тэгээд Жи Интэй үерхсэн шалтгаан нь зүгээр л Хёсонтой найзаас илүү холбоотой байхын тулд л болж таарсан тэрийг нь ядаж байхад төгсөлтийн өдөр мэдсэн юм! Хёсон тэр үед Химчантай яг үерхэж эхэлсэн үе юм лдаа тэгээд Дэхёноос болж хоёр тийш болсон ч гэлээ Химчан түүнийг уучилж сайн найзууд хэвээр үлдсэн тэгсэн ч Дэхён хэзээ ч Хёсоныг мартаагүй! Ёнжэ Жонап хоёр маань бидэнтэй харьцаатай хэвээрэй ч нээх уулзаад байдаггүй юмөө харин Хана Жи Интэй байнга харилцдаг Хёсонтой харилцах гэхээр эвгүй байдаг байх тийм үү?

Жи Ин-аанхаа

Би-хэхэ ийм жижиг зүйлээс юм бол удахгүй нийлнээ сүртэй явдал биш л байна шдээ

Жихюн-тийм шүү

Жи Ин-тэр үед яах гэж тийм том хэрүүл үүсгэснээ ерөөсөө ойлгодоггүй юм

Сохюн-одоо өнгөрсөн шүү дээ тэгээд ч чи жинхэнэ хайраа олчихсон бас бид нар байгаа удахгүй Хёсон Хана хоёртойгоо ч эргээд нийлнэ

Жихюн-ер нь энэ амралтаар бүгдийн дуудах уу? Жонап Ёнжэ гээд

Сохюн-болж байна

Жи Ин-Ёнгукд эвгүй шдээ

Жихюн-за тэр яавал гэж эрэгтэй хүмүүстэй танилцаад найзууд болно л биз

Жи Ин-за тийм дээ тийм

Жихюн-тэгвэл яг маргааш бүгд шийдвэрээ гаргах хэрэгтэй юм байна

Сохюн-Ханагаар ууг нь Жонап Ёнжэ хоёртой холбоо бариулчихвал

Жи Ин-би залгаад хэлчье тэгээд ч Хана Жонап хоёр үерхэж байгаа

Сохюн-хөөх тийм үү??

Жихюн-чи одоо хэзээ хэлж байгаа юмбэ??

Жи Ин-тэр хоёр багын л бие биедээ сайн байсан шд

Жихюн-за тийм дээ за тэгвэл чи тэд нарыг зохицуулчих юм байна тэгвэл хэдүүлээ хүнс ногоо тэгээд бусад юмаа зохицуулах юм байна тийм үү?

Сохюн-аанхаа

Би-хаашаа явах юм?

Жихюн-манай лагер

Би-аан заза

Сохюн-өнөөдөр энд хонох уу?

Би-аав ээж нь

Жихюн-манай хоёр байхгүй ээ

Би-хмм заза тэгвэл яахавдээ энд л байя

Сохюн-ашгүйдээ тэгвэл би чамтай хамт унтана шүү

Би-хэхэ тэгээ тэг

Жи Ин-одоо хэдүүлээ гоё тоглоом тоглоцгооё

Би-ямар?

Жихюн-ямар ч яахавдээ

Би-юм таая

Сохюн-хөдөлгөөнөөр

Жихюн-болж байна

Би-кино дуучин юуч хамаагүй

Жи Ин-бүр болж байна шүү

Бид дөрөв Жихюнийд оройжин бараг шөнөжин тоглож хоносондоо 🙂 Бас тэдний нийлхээ больсон шалтгаан нь жижигхэн болхоор удахгүй нийлнэ байхөө хэхэ Хёсон Жи Ин хоёр хоёуулаа их гоё ааштай болхоор бие биенээ аль хэдийн уучилцан байх тийм учраас удахгүй хуучны найзууд нийлэх байх!

*****************************************************************

Үргэлжлэл бий 🙂

утгагүй бичсэн бол сорри за тэгээд дараагийн хэсгийг нээх удаахгүй оруулыхг бодно доо! 😀

6 comments on “Тэр бол… 7р хэсэг

Leave a comment