Бид бүжиглэж байна [One shot]

Jongup-jongup-33645830-1280-800

Cllovekpop-д зориулсан нэг хэсэглэл шүү ххэ таалагдана гэж найдаж байна

Cllovekpop-ийн зүгээс

“Сургуулийн урлагын наадам энэ бол үнэхээр том наадам манай сургууль энэ дүүрэгтэй магадгүй улсдаа багтах том сургууль л даа хүүхдүүд энэ наадамд орохын тулд бараг амиа тавих нь холгүй бэлддэг хичээлээ ч хүртэл хаядаг. Аймар юм бүжиглэж байгаа эрэгтэй хүүхдүүд юундаа найддаг байнаа гэж би дандаа боддог, учир Jongup  гэж нөхөр бий тэр бараг бүх жилийн бүжгийн цомыг түүсэн бас миний хуучин найз бандуушка…Бид хоёрын үерхэл цасан цагаанаар эхэлж байсан хоёулаа нэгнийхаа төлөө юугаа ч өгөх нь холгүй хэний ч атаархлыг төрүүлэм гайхалтай сайхан үерхэл гэнэт л тэр уяанаасаа хадуурсан их зан ч суусан өмнө нь надтай 200 үг дуугардаг байсан бол тэр үед 20 үг болж өөрчлөгдсөн.Би түүнээс яагаад ийм их зантай эсвэл дуугүй болоод байгааг асуусан тэр зүгээр л “хараад ойлгохгүй байна гэж үү? “л гэсэн тиймээ би хараад ойлгосон миний ойлгосон зүйл бол тэр сургуулийн хэдэн жилийн бүжгийн аварга болж хэд хэдэн энт-ээс урилга ирсэн тэгээд л тэр сургуулийн од болсон доо бүх л охидууд гүйдэг. Би тийм ч хөөрхөн ухаалаг биш ч гэсэн хэний ч хажууд явахад гологдхоор охин биш нуулгүй хэлэхэд би үнэхээр царайлаг юм байна. Гэтэл Jongup сургуулийн од охиныг сонгосон нэг өдөр түүнтэй хөтлөлцөж явж харагдсан тэгээд л би шууд очин нөгөө од охинд нь аз жаргал хүсээд нөгөө их зантай бандид алганыхаа хээг хацарт мөнхөлж аваад гэртээ харин цурхиртлаа уйлж билээ. Тэрнээс ойш бид харьцаагүй тааралдвал Jongup надад юм хэлэх гэсэн юм шиг ам нь хөдлөнө түүнийг худлаа юм хэлнэ гэдгийг мэддэг болохоор танихгүй юм шиг л зөрөөд гардаг. Энэ жилийн урлагын наадамд соло бүжигчин тэр л болох биз би харин ордог юм билүү? байдаг юм бил үү? охидуудаас чинь тэгж зэвүүн бүжиглэдэг нь хэн билээ дээ байхгүйм бишүү ЛОЛ би ялчих юм биш үү хха “

Zinger: чи мэдсэн үү? нөгөө гайхал чинь соло хйихгүй юм гэж байна ш дээ

Би: ай үгүй байлгүй дээ тэр сололохгүйм бол өөр хэн сололдын

Zinger: мэдэхгүй ээ.. хосоороо дует хйих юм гэнэ лээ нөгөө охиныгоо шалгаруултанд авах гээд одоо шалгаж байгаа
 даам юм аа

Би:ямар үлээнийх нь даам байдын би эмэгтэй соло дээр орох бодолтой байгаа

Zinger: тэгүүл тэгээ ч миний найз сйан бүжиглэдэг шдээ хоёулаа цуг бүртгүүлье чамайг бүртгүүлэхэд хажууд чинь ханьтай л гэж ххэ

Cllovekpop-ийн зүгээс

“энэ охин хэзээд миний хажууд шүү би ийм сайхан найзтай болсондоо газар цөмөртөл баярлах хэрэгтэй байх ххэ. Нөгөө гайхалын чинь охин шалгаруулж байгаа газрын хажуугаар зөрж гарахдаа түүнийг олж харав. Их л төв царайтай болцон харагдана. Надад тэрний яах нь хамаагүй муу их зантай новш….Яг бүртгүүлэхээр нөгөө газар ирэн зогслоо соло бүжигчингийн бүртгэл дуусцан байлаа. Хөөх манай сургууль ч од юм аа хха бусад сургуулиас орцон байхад өөрийх нь сургуулийн сурагч орж чадахгүй энэ захирал нээрээ юугаа хийдэг хүн бэ?? хмм дараа л орохоос доо зөөз харьж унтах минь Zinger-тэй ойр хавьд байрлах кафе руу орон хэсэг юм ярилцаад гарч саллаа.Гэртээ ирээд зурагт эргүүлж байлаа Jongup мэдээгээр гарч байв, соло бүжгийн ханхүү гэж нэрлэгдэх тэрээр энэ удаад дует хийх юм байна түүнтэй хамтрах охин ямар азтай байх болоо гэж байна аа энэ сурвалжлагч тэр нэг юмны үнэн дүр төрхийг мэдэхгүй болохоор л ингэж байгаа юм. Зурагтаа заналтайгаар унтраагаад өрөө лүүгээ оров. Гэнэт утсанд мессэж ирлээ “Намайг мартаагүй биз дээ одоо завтай байгаа бол гараад ирээч ярилцах юм байна.” энэ муу новш яаж мессэж бичижчадаж байна аа хэдий дугаарыг нь устгасан ч энэ дугаар зүрхэнд минь сийлээстэй хойно саналгүй л яахав тийм ээ энэ бол Jongup хэсэг зуур эргэлзсэны эцэст түүн дээр очихоор болов.”

Jongup: өө ирчих шив…. надтай хамт бүжиглээч

Би: чи надаар тоглож байгаа байлгүй дээ зайл

Jongup:үгүй ээ яг одоо надад чам шиг сайн бүжиглэдэг хүн хэрэгтэй байна би чамайг ямар мэдэхгүй биш яг одоо чи гэртээ хийх юмгүй л байгаа ш дээ гуйж байна өнөөдөр л тусалчих

Jongup-bap-EB-B9-84-EC-97-90-EC-9D-B4-ED-94-BC-30695592-272-456

“би үнэхээр амархан охин юм ийм хару хараад л шууд зөвшөөрчих гэж би өөрийгөө тэнэг гэж нэрлэх хэрэгтэй юм байна даа”

Jongup: энэ миний бэлтгэлийн байр одоо энд энийг хийх болно

Би: “сд тоглуулагчаар нэг бичлэг тавив тийм ээ энэ бол тачуунгуйн бэлэг тэмдэг Танго бүжиг бйах нь тэр” би энийг хийх гэж үү

Jongup: тийм ээ би чамайг чадна гэдгийг мэдэж байна.

Би: “юу ч болоогүй юм шиг түүн рүү харан ширтэнэ ядаж байхад энэ танго надаас хүсээгүй хөдөлгөөнийг минь хүснэ би чинь уул нь Electro талдаа л бүжиглэдэг би ямар hyuna юу яаж ингэж чадах вэ? дээ хөдөлгөөн бүр дээр бид хоёр цээж хоорондоо наалдана ингэх брт би бага зэрэг ичнэ Jongup ч ялгаагүй хальтхан доошоо харан инээнэ надаас ялгаатай нь тэр бүжиглэхдээ үнэхээр хэнийг ч ардаа дагуулахгүй юм аа…… Ингэж явсаар яг 7 хонов бид хоёр ч овоо юм ярьдаг болоод инээлдэн сууна. Маргааш урлагын наадамтай өнөөдөр тэхээр бэлтгэлийн сүүлийн өдөр”

Jongup: чи яагаад намайг хаячихсан юм?

Би: юу гэнээ ??? чи үнэхээр тоглооод байна уу? хаягдсан нь би л байх шүү чи л өөрөө тэр сургуулийн од охиноор намайг сольсон чи л өөрөө их зан сууж надтай юм дуугарахаа больсон

Jongup: тэнэг юм даа чи… би тэр охинтой чинь хүссэндээ тэгж яваагүй өөрөө л хүрж ирж намайг сугадсан

Би: за яахав тэрийгаа ингэж хэлж аргалаж болно тэгүүл яагаад надад тэрийгээ маргааш нь хэлж болоогүй юм

Jongup: чи намайг хаячихсан ш дээ би хэлье гэхээр чи яваад өгдөг өөр банди сугадаад л тэгээд л тэр

Би: “би түүнээс хариугаа авна гээд өөр өөр банди нар сугадаж явж байсан шүү нээрээ” тэд нар чинь худлаа зүгээр л жүжиг

Jongup: тийм гэж үү? тэхээр хоёулаа бие биенийгаа буруугаар боджээ

Би: яг ч тийм биш чиний их зан намайг галзууруулах дөхсөн

Jongup: тэр үед миний дотны сайн найз маань осолд орчихсон юм

Би: O.o тийм гэж үү яагаад надад хэлж болоогүй юм

Jongup: чи надаас асуугаагүй шүү дээ

Би: “тийм байна би асууж байгаагүй юм зүгээр л гомдолддог байж”намайг уучлаарай

Jongup: зүгээр дээ одоо хоёулаа нийлчихсэн биз дээ хайраа

Би: тийм юм шиг байна ххэ “энэ сайхан инээмссэглэлийг хир удаан харахыг хүссэн ч юм бэ дээ”

BAFz9YuCYAEFt3i.jpg large

Маргааш өглөө үзүүлбэрийн үеэр

Cllovekpop-ийн зүгээс

“Бид хоёрын нэрийг дуудлаа хүмүүс бараг л асуудал үүсгэнэ ухааны юм ярьж байна шүү ээ тэнгэр минь гэж эд нар зүгээр л Jongup-д болж байгаа хэрвээ би нэг л алдаа хйих юм бол тэд намайг харааж зүх нь би ч тэр үед үхчих байхаа ая явж эхэллээ одоо ч өнгөрсөн л дөө би зүгээр л бүх юмыг дэс дараалалттай хийх гэж оролдов.Гэтэл тэр минь над руу хараад “Өөрийхөөрөө бай тэнэгхэн охин минь” гэлээ ингэж хэлэхэд нь түүнийг үнсчихмээр л байв. Даан ч энэ тайз шүү дээ хха Биднийг тайз гайхалтай хүлээж авсан юм хөвгүүд нь ихэнх нь So sexy гэж байгаа сонсогдоно энэ намайг хэлж байна гэж үү?? тийм л юм шиг байна. Хэсэг бүр дээр Jongup бид хоёр таталцана аймшигтай сандрал догдлол шүү энэ нээрээ .Намайг өөр лүүгээ татаж тэврэх болгондоо тэр ийм сайхан охин зөвхөн минйих та нарых биш гэсэн шиг бахдал төрүүлэм инээнэ. Миний даашинзны хормой дэрвэж урт тэгш сйахан хөл минь хүмүүсийн сэтгэлийг гэгэлзүүлэх шиг санагдана. Тайзнаас буулаа тэр алга ташилт шүгэлдэлт бид хоёрт зориулагдсан гэхэд гайхалтай юм.Тайзны ард очин өөрсдийгөө харав

http://www.youtube.com/watch?v=rlcG5OXEKHY [тэр ундаг хэсэг нь байхгүй шүү ххэ ]

Jongup: чи минь үнэхээр хаана ч байхгүй үзэгслэн гоо юм аа

Би: хүн ичээгээд л

Jongup: нээрээ дээ миний хайр энэ дэлхий дээрх хамгийн хөөрхөн охин

Би: “тэр өдөр бид ялаагүй ч 3аар байранд орсон яагаад ялж чадаагүй юм бол гэж би их лавлаж асуухад чи дөнгөж 17той гэтэл насандаа баймааргүй Sexy байлаа танго урсгалыг бүрэн дүүрэн итгэл төгс гаргасан чамд хугацаа байна л гэж хэлсэн. энэ шүүмжлэлд баярлаж гунихаа би мэдээгүй ч зүгээр л баярлаад өнгөрсөн энэ үдшийн орой”

Jongup: ирчихлээ ххэ чамайгаа хавьд ингэж хүргэж өгөөгүй юм байна

Би: тийм байна ххэ чи ороод гарахгүй юм уу? ээжийг чи ямар мэдэхгүй биш чамайг ороод ир л гэнэ

Jongup: чи салсан гэж хэлээгүй байсынмуу

Би: хэлээгүй ээ хха “мэдээж манай ээж болсон хойно хаагуур яваад ийм удаан алга болсын л гэнэ хоол аягалж өгөөд л аав харин над руу ёжтой инээдээ шиднэ арай хийж би тэр хоёроос бултан өрөөндөө дагуулж оров. Бас хөгжимөө тавиад бүжиглэж гарлаа даа эхлээд тэр ганцаараа бүжиглэсэн бол би дундаас нь нөгөө ганц чадах electro-гоо хйинэ бид хоёр ч удах юм бол өрөө дэлбэлэхнээ. “

http://www.youtube.com/watch?v=sjYPZ-mgE78

Jongup: бид бүжиглэж байна ххэ

Би: хэлээд юж гэхэв 😛 “бид хоёр хоёул ядраад орон дээр хэвтлээ цонхоор гэрэлтэх тэргэл саранг харж оддыг тоолно бас л тэнэг хүний хийх ажил шүү би энэ залууд ямар их хайртай гээч би дахиж хэзээ ч түнийгээ хардагүй би энэ залууд хайртай энэ ч надад хайртай.”

19 comments on “Бид бүжиглэж байна [One shot]

  1. өө агуу агуу админаа баярлалаа би 17нас хүрээд энэ дүрийг бүтээх зорилготой байгаа одоо бол тээ номын цагаатанаараа л байжийЯ ххэ энэ өгүүллэгийг бичсэн Sericube admin aimar ih bayarlalaa uneheer ih taalagdaj bainaa 😀 yoo duujlegdej bgaad yamar hetsuu yum be

Leave a comment